IRON FIST

אומנויות לחימה בחיפה

לשיעור ניסיון השאירו פרטים

אומנויות לחימה בחיפה

בוודאי גם אתם שמעתם על הטרנד החדש שהולך וצובר תאוצה בכל קצוות הארץ – אומנויות לחימה בחיפה, אשר מתאימות לכל גיל, מצב וכישרון, ומאפשרות לכם להגן על עצמכם ואף לפרוק את הרגשות בצורה חיובית ומעודדת. אם גם אתם שואלים מה זה בדיוק אומנויות לחימה בחיפה ומה זה כולל, המאמר הבא מיועד בדיוק עבורכם, כיוון שהוא ייתן לכם תשובות לכל מה שקשור לאומנויות לחימה וקרב.

אז מה זה בדיוק אומנויות לחימה בחיפה?

למעשה, אומנות לחימה היא כמו כל מיומנות גופנית אחרת שנרכשת לאחר למידה והתנסות, כאשר המטרה העיקרית שלה היא קבלת יכולות לחימה והגנה מתקדמים, במקביל לערכים נלווים נוספים אשר הוכחו מדעית כתורמים לשלוות הנפש ולבריאות הגוף כאחד.

לא הרבה יודעים, אבל אומנות לחימה לא נקראת סתם כך בשם ”אומנות”, היא למעשה מהווה אומנות לכל דבר, וקיימת בענף האומנויות הכללי מזה שנים רבות, כיוון שכבר לפני מאות בשנים הבינו את הערך האגדי הטמון בלמידה של לחימה וקרב פנים מול פנים.

המקור של אומנויות לחימה בחיפה

המקור העיקרי של אומנויות לחימה בחיפה, מגיע מהמזרח הרחוק, שם מפותחת מאד תרבות הקרב פנים אל פנים. רוב סוגות הלחימה הן עתיקות בשנים וכאלה שבאו לידי שימוש כבר לפני מאות שנים, אך המתודה הברורה של אומנויות לחימה בחיפה התגבשה רק לפני כמאה שנה והלכה וצברה תאוצה בכל העולם המערבי ובגלובוס כולו.

בהיסטוריה נרשמה מדינת סין כמדינה הראשונה בה התחילו באומנויות לחימה בקרב הגברים שבעם, אם בתור ספורט, אם לצורך נפשי, ואם לצורך הגנה חיונית מפני מזיקים, אויבים או פולשים. כבר במאה ה- 18 ניתן לשמוע על עדויות על אומנות לחימה סינית שכיום פותחה והפכה לכדי שיטה אותה לומדים כמובן במהלך הלמידה של אומנויות לחימה בחיפה.

גלריית אימונים

האם יש גם שיטות לאומנויות הלחימה שלקוחות מישראל?

מפתיע או לא, אך גם ישראל היא אחת מהמדינות המפותחות בתחום של אומנויות הלחימה, אולי בעקבות מצבי החירום הרבים שפוקדים את הארץ הקטנה ודורשים ידע מעשי בהתגוננות פנים אל פנים מול אויבים מבית ומחוץ. בין אומנויות הלחימה שהתפתחו בישראל, ניתן למצוא: אומנות הלחימה אביר קשת, אומנות הלחימה דניס הישרדות, אומנות הלחימה קפא”פ, אומנות הלחימה קרב מגן ישראלי, אומנות הלחימה קרב מגע ואומנות הלחימה סקורניק לוחמה ישראלית. שיטות אומנויות לחימה אלה הינן חדישות, מצליחות ואף זוכות לתהודה רבה, הכרה והתנסות בינלאומית.

מתי כדאי ללמוד אומנויות לחימה בחיפה?

האמת היא, שאף גיל הוא לא מוקדם מידי או מאוחר בשביל ללמוד אומנויות לחימה בחיפה. ניתן להתחיל ללמוד את אומנויות הלחימה כבר מגיל הילדות, גם ללא ידע קודם או עצמות חזקות במיוחד. כאשר במקביל, גם בגילאים מבוגרים ניתן לרכוש בהתאמה את אומנויות הלחימה, מה שמאפשר לכל אדם בכל מצב, לקבל כלים מעצימים לגוף ולנפש ולרכוש לעצמו כלי עוצמתי לחיים שילווה אותו כהגנה בחוץ ובפנים.

האם אומנויות לחימה בחיפה היא בטיחותית?

חשוב לדעת שאומנויות לחימה חייבות להתבצע בצורה מקסימום בטיחותית, כדי למנוע פציעות חלילה או תופעות לוואי ארוכות טווח. ולכן, האומנויות לחימה בחיפה מתבצעות במקסימום בטיחות, מתוך הדרכה נכונה וכללים אשר מונעים תנועות לא נכונות או כאלה שעלולות חלילה להוביל לפציעה, וכך נרכשת האומנות בצורה בטוחה, איכותית וכמובן – חווייתית ומהנה.

המעלות הרגשיות של אומנויות לחימה

למעשה, אומנות הלחימה נראית ככזו שתורמת בעיקר לגוף. אך בפועל, היא תורמת לא פחות מכך גם לנפש. אומנויות הלחימה הן כלי תרפויטי חיוני להוצאת רגשות בצורה מבוקרת, כולל רגשות של זעם, תסכול, כעס, אכזבה ובושה – ותיעול שלהם למקור חיובי ומזרים אנרגיה. בעזרת אומנות הלחימה האדם מקבל אופציה לביטוי רגשות באמצעות הגוף, וכך הוא מצליח לווסת את הרגשות שלו ואף לשלוט עליהם. ולכן, פעמים רבות ההמלצה ללמידה של אומנויות הלחימה תהיה מאת מטפלים למיניהם או אנשי רוח, אשר כבר נוכחו בפלוסים הקריטיים של אומנויות לחימה, ועל הבונוסים הנפשיים שהם מעניקים לכל מי שרוכש אותם ומתאמן בהם באופן יום יומי.

לסיכום

בכל הארץ וכמובן גם בחיפה, אומנות לחימה היא הדרך האיכותית לביטוי רגשי, נפשי, בריאותי וגופני, ורכישה של מגוון כלים להגנה עצמית.

מועדון אומנויות לחימה

אימוני לחימה בחיפה

חוג קראטה חיפה

קראטה נשים בחיפה

אומנויות לחימה בחיפה1
אומנויות לחימה בחיפה

לשיעור ניסיון השאירו פרטים

Call Now Button דילוג לתוכן