IRON FIST

קראטה לילדים בחיפה

לשיעור ניסיון השאירו פרטים

קראטה לילדים בחיפה

גם אתם מתלבטים לאיזה חוג בדיוק לרשום את ילדכם? מצד אחד קיים שפע כל כך גדול של חוגים: אלקטרוניקה, תכנות, אומנות ומה לא? מצד שני, כמו שאתם מכירים את הילד שלכם כל חוג אותו הסיפור – הוא נרשם בהתלהבות, שמח על הרגע שבו הוא מתחיל את החוג, אבל מהר מאד ההתלהבות נמוגה ואתם נשארים חסרי אונים מול הילד שמסרב להמשיך ללכת אל החוג שרכשתם עבורו בעמל וביזע.

אז איך אפשר לאפשר לילד שלכם להנות מחוג עוצמתי אשר גם יקנה לו ערך מוסף וגם יאפשר לו להתמיד בו לאורך זמן? מוזמנים להכיר את החוג הכי אטרקטיבי בצפון: קראטה לילדים בחיפה.

למה דווקא קראטה לילדים בחיפה?

אם בכל החוגים קיימת אצל הילדים בעיית ההתמדה, בחוג קראטה לילדים בחיפה בעיית ההתמדה נפתרה – ולטווח הארוך. ומדוע? כיוון שבחוג קראטה לילדים בחיפה הילדים לא רק רוכשים כלים וטכניקות ללמידה של לוחמה פיזית פנים אל  פנים, אלא הרבה יותר מכך! הם לומדים על כוחה של משמעת, על יכולת ההתמדה, על ריכוז פנימי עוצמתי, על יכולת ביטוי גופני, כך שהם מקבלים מגוון כלים שמבייעים להם לא רק באופן נקודתי בחוג קראטה לילדים בחיפה – אלא בחיים בכללותם.

באיזה גיל כדאי לשלוח ילדים לחוג קראטה לילדים בחיפה?

מומלץ לשלוח לחוג קראטה לילדים בחיפה ילדים החל מגיל חמש ומעלה. אמנם, ישנם הורים שגיל חמש נשמע עבורם גיל צעיר יחסית לחוג מתקדם כמו קראטה לילדים בחיפה, אך האמת היא שאף פעם לא מוקדם מידי מבשביל להתחיל ללמוד, במיוחד שתהליך הלימוד לא מתמקד רק בפן הפיזי וברכישת מיומנויות גופניות, אלא בתהליך רב ערוצי שכולל התייחסות גם למיומנויות נפשיות ופסיכולוגיות.

האם חוג קראטה לילדים בחיפה מעודד אלימות?

הורים רבים נרתעים מחוגי קראטה כיוון שהם מתקשרים אצלם אוטומטית לאלימות ולוחמה. אך האמת היא, שחוג קראטה לילדים בחיפה הוא מלמד השלום הגדול ביותר עלי תבל. בעוד שילדים שאינם לומדים קראטה – מתפרצים מפעם לפעם, מרביצים, משתוללים ומוציאים את התסכול והעצבים שלהם בצורה בלתי מווסתת, ילדים שנמצאים בחוג קראטה לילדים בחיפה לומדים כיצד לווסת את הרגשות שלהם בצורה מבוקרת ולתת להם ביטוי תועלתי, כזה שמנווט את האנרגיה למקום הנכון ומשתמש במקסימום הוגנות ואיכות נפשית.

כמה זמן אורכים לימודי הקראטה לילדים?

האמת, שלא ניתן לענות תשובה אחת נחרצת לשאלה זו. כל ילד – וקצב הלימוד שלו. כל ילד ויכולתו. כל ילד ותוכנית הלימוד שמותאמת לו. בדרך כלל רק לאחר כמה חודשים ניתן להתחיל בכלל בלוחמת השטח ולקבל כלים מעשיים, אבל המפתי ביותר הוא, שתמיד יש מה להתקדם וללמוד בתחום הקראטה, כך שאין תאריך הגבלה למספר השיעורים בקראטה בהם ניתן ללמוד ולהחכים במסגרת חיובית.

לימודי קראטה – חוויה חברתית מעצימה

הידעתם שלימודי הקראטה מהווים גם חוויה חברתית מעצימה? בין אם היד שלכם נרשם לחוג הקראטה באופן עצמאי, ובין אם הוא נרשם יחד עם קבוצת חברים מכיתתו או משכונתו, בכל מקרה קבוצת הקראטה שלו תהווה עבורו חוויה חברתית מענגת וממלאת סיפוק ואקשן. אימוני הקראטה מספקים אין ספור חוויות חברתיות עבור המתאמנים בהם, כאשר כל הדינאמיקה מתבצעת בצורה חברתית, חווייתית וכזו שגורמת לילדים לצפות לשיעור הבא כבר בגמר השיעור הנוכחי…

מדוע ללמוד דווקא קראטה?

ניתן למצוא מגוון רחב של אומנויות לחימה מסוגים שונים, כאשר לרובם שורשים היסטוריים עמוקים מן המזרח הרחוק ומהעבר הלא פחות רחוק… אז למה דווקא קראטה? כיוון שקראטה נחשבת לאחת מאומנויות הלחימה הנפוצות ביותר, ואם כבר ללמוד אומנות לחימה – אין ספק שקראטה היא הבולטת והמובילה שבהן. כך שאם אתם בוחרים בחוג קראטה עבור ילדיכם, אתם חושפים אותו לבסיס יציב של כל הקשור לאומנויות לחימה והטכניקות הנגזרות מהן.

למי מתאים ללמוד קראטה?

אז לאיזה ילדים מתאים ללמוד קראטה? לילדים שאוהבים אקשן ובלגן, לילדים שיום יציאה מהשגרה אצלם הוא כמו יום חג, לילדים שאין להם כוח לשבת מידי הרבה שעות ולהקשיב לחומרים תיאורטיים אלא הם רוצים להגיע ישירות לפן המעשי, לילדים שמחפשים כל העת ריגושים וגיוונים, לילדים שאוהבים ונושמים חברה, ולילדים שמחפשים לעצמם תעסוקה שתיתן להם גם עיסוק בהווה וגם מתנה גדולה לעתיד.

חוג קראטה חיפה

אומנויות לחימה בחיפה

אימוני לחימה בחיפה

מועדון אומנויות לחימה

לשיעור ניסיון השאירו פרטים

Call Now Button דילוג לתוכן