IRON FIST

קראטה נשים בחיפה

לשיעור ניסיון השאירו פרטים

קראטה נשים בחיפה

משומה, בעולם רווחת הדעה כי אומנויות הלחימה נועדו לגברים בלבד ולנשים אין אפשרות להתפתח בתחום. אך האמת היא שמדובר נטו בגישה שובניסטית מימות הביניים שמתייחסת בעליונות אל הנשים, כי ללא ספק קל שבקלים, גם קראטה נשים בחיפה הולך וצובר תאוצה ממש כמו קראטה לנשים, ותוכחנה הנשים אשר מצליחות באומנות הלחימה באופן מערכתי, גורף, פעם אחר פעם.

 

קראטה נשים בחיפה – מתי כדאי להתחיל ללמוד?

אם כבר ללמוד קראטה נשים בחיפה, ההמלצה היא להתחיל את הלמידה כבר בגיל הנערות וכמה שיותר מוקדם. ומדוע? כיוון שאז היכולות המוחיות והגופניות הן בסף גבוה לקלוט, להבין ולשמוע. חשוב להבין שלמידה של מיומנות הקראטה נשים בחיפה כוללת תהליך עומק שמשפיע לא רק על הגוף, אלא גם על הנפש, בצורה של משמעת פנימית, ריכוז עמוק, ניווט רגשות ועוד. ולכן, ככל שתחילת הלמידה של הקראטה נשים בחיפה מתבצעת מוקדם יותר, כך גם באופן מקביל ויחסי עולים הסיכויים להצלחה.

קראטה נשים בחיפה עם ערך מוסף

חשוב מאד לדעת שלימודי קראטה הן לנשים והן לגברים, טומנים בתוכם ערך מוסף רב בתחומים רבים:

משמעת עצמית

במהלך לימודי הקראטה המתאמת מקבל כלים עוצמתיים וטכניקות ארוכות טווח לרכישת משמעת עצמית, מה שישמש אותה לא רק בעת הלימודים של הקראטה – אלא בכל מהלך לימודיה וחייה.

כישורים חברתיים

כל מערך הקראטה נגזרת מהדדיות חברתית שחייבת להיות מיושמת בשטח ולבוא לידי ביטוי בעת הלחימה. בזמן לימודי הקראטה, התלמידות מקבלות כלים מהעולמות החברתיים אשר מאפשרים להן לממש דינאמיקה חברתית שתשמש אותן הן בחוג הקראטה והן מחוצה לו.

וויסות רגשית

איזה נערה לא מוצאת את עצמה מפעם לפעם עצובה, מתוסכלת, כועסת, מרירה או עצבנית? בזמן הלימודי קראטה נשים בחיפה – הנערה או האישה מקבלת ביטוי גופני לכל הרגשות שמתחללים בתוכה, מה שמאפשר לה להוציא אותם לידי ביטוי, להתמלא באנרגיה חיובית וחיונית, ולנקות את הגוף מהרגשות השליליים.

הדדיות והוגנות

בלימודי הקראטה אין מקום לזיופים, רמאויות או עיגולי פינות, חייבים לעמוד בכל הכללים ולעמוד לפיהם כדי להצליח, מה שמוביל את הלומדות להכרה של ערכים חשובים, כמו: הדדיות, הוגנות, כבוד ועוד.

פעם בכמה זמן מומלץ ללמוד קראטה נשים בחיפה

התדירות המומלצת ללימודי קראטה נשים בחיפה היא אחת לשבוע, כיוון שפרק הזמן בין שיעור לשיעור מאפשר את עיכול החומר, התנסות מעשית בשטח הביתית ואימונים שמכשירים את המתאמנת למוכנה יותר לשיעור הלמידה הבא. אך חשוב להבין שהאימונים אף פעם לא מסתיימים עם סיום השיעור, כיוון שבכל יום יש להמשיך ולתרגל על מנת לקלוט הייטב את הכללים, להנות מהם וליישם אותם בשטח באופן מעשי.

למה ללמוד דווקא קראטה?

קיימות אומנויות לחימה רבות, אז מדוע מומלץ להתחיל דווקא בלמידה של קראטה נשים בחיפה? הסיבה המרכזית לכך, היא שאומנות הלחימה שמכונה קראטה, היא אחת מאומנויות הלחימה שמכילות בתוכן מגוון רחב של כישורים ומיומנויות שמכשירים את המתאמנים והמתאמנות בהם לשלב הבא של אומנויות הלחימה. ולכן, אם כבר להתחיל בלימודי אומנויות לחימה, מומלץ להתחיל בלימודי הקראטה על מנת שגם המשך הדרך תהיה הרבה יותר קלה וסלולה.

יוצרים עתיד בצבא

בעוד שבעבר היה ניתן לראות רק חיילים בחזית, כיום ניתן לראות גם חיילות עם מקום של כבוד. לימודי קראטה נשים בחיפה יכולים להכשיר את המתאמנת לחיי הצבא ולתת לה מיומנויות שיהפכו אותה לבעלת כושר קרבי מרשים בהחלט, כך שהלימודים הם לא רק השקעה לזמן האימונים אלא השקעה משתלמת לטווח הארוך ולעתיד הצבא.

האם לימודי הקראטה מתאימים רק לנשים בעלות מבנה גוף חסון?

היופי שבקראטה הוא, שהוא מתאים לכל מבני הגוף באשר הם, כיוון שסוד ההצלחה שלו לא תלוי בעליונות גופנית, אלא במימוש נכון של שיטות הלחימה בשטח. ולכן, חוג קראטה לנשים יכול לשמש גם כאמצעי להעלאת הביטחון, המורל, דימוי הגוף ויכולת ההתגוננות אצל נשים קטנות קומה, אשר מעוניינות להוכיח כי גם להן יש את האפשרות לנצח בעזרת מימוש נכון של הכלים הנכונים ובלי קשר למבנה גופן או לכושר הגופני שלהן.

לסיכום

גם נשים יכולות ללמוד בחוגי קראטה ולאפשר לעצמן ערכים גופניים, נפשיים, פסיכולוגיים וכאלה שישמו אותן לאורך זמן.

מועדון אומנויות לחימה

אימוני לחימה בחיפה

אומנויות לחימה בחיפה

חוג קראטה חיפה

קראטה לילדים בחיפה

קראטה נשים בחיפה1

לשיעור ניסיון השאירו פרטים

Call Now Button דילוג לתוכן