IRON FIST

מועדון אומנויות לחימה

לשיעור ניסיון השאירו פרטים

מועדון אומנויות לחימה מומלץ בצפון

אם אתם נמצאים ברשתות החברתיות, בוודאי גם אתם לא מפסיקים לשמוע על הטרנד החדש שתופס בכל רחבי הארץ מצפון עד דרום – מועדון אומנויות לחימה מומלץ בצפון, אשר מאפשר למידה מערכתית של אומנויות הלחימה באשר הם וקבלת כלים ערכיים לגוף, לנפש ולבריאות. אם שאלתם את עצמכם מה זה מועדון אומנויות לחימה מומלץ בצפון ומה ניתן למצוא בו – המאמר הבא מיועד בדיוק עבורכם, כיוון שהוא עומד לעשות לכם סדר בכל מה שקשור למועדון אומנויות לחימה מומלץ בצפון וברחבי הארץ כולה.

מה זה בכלל מועדון אומנויות לחימה מומלץ בצפון?

למעשה, מועדון אומנויות לחימה מומלץ בצפון – הוא מועדון בו ניתן לקבל ולרכוש מיומנויות לחימה מתקדמות מסוגים שונים, וכך להתקדם ולאפשר לעצמכם לא רק הגנה עצמית, אלא כלי ביטוי גופני עוצמתי לגוף ולנפש. חשוב לדעת שאומנויות לחימה הוכחו ככלי פסיכולוגי עוצמתי לפורקן רגשות בצורה מבוקרת, ועם וויסות אנרגיות רגשיות ותחושתיות. ולכן, ההמלצה היא לכל מי אשר חווה תקופה של מתח, פחד, חרדה, זעם או תסכול, לפנות למועדון אומנויות לחימה מומלץ בצפון ולקבל כלים לוויסות, עוצמה ושליטה עצמית.

אילו סוגי לחימה נפוצים במועדון אומנויות לחימה מומלץ בצפון?

קיימים מעל עשרות של סוגי אומנויות לחימה בעולם, כאשר רובים מגיעים מן המזרח הרחוק, מסין, הודו, יפן והפיליפינים. אך ישנם כמה סוגים מרכזיים של אומנויות לחימה בסיסיות אשר נלמדות בשלב הראשון במועדון אומנויות לחימה מומלץ בצפון.  מה לדוגמא?

גלריית אימונים

קרב מגע

אומנות לחימה שפותחה בישראל (!) להגנה עצמית ולחימה חזיתית. אומנות לחימה מסוג זה מתאימה לסיטואציות שעלולות לפגוש כל אדם בחיי היומיום, וניתן ליישם אותה גם מתוך הפתעה או תחת לחץ. מפתח השיטה הוא אימי ליכטנפלד, כאשר השיטה מבוססת ומרכזת בתוכה שיטות הגנה שונות ומגוונות.

קפוארה

קפאורה היא אומנות לחימה אשר מקורה מברזיל, והגש אצלה בא לידי ביטוי בעיקר באזור הרגליים – בבעיטות, סלטות ואקורבטיות גופנית. למעשה, החוזה בחוץ בקפוארה, עלול לחשוב כי הוא צופה במין ריקוד חינני ומלא מרץ. אך בפועל, מדובר בלחימה מסוות היטב ותועלתית במיוחד.

היאבקות

למעשה, היאבקות היא אומנות הלחימה שניתן למצוא במועדון אומנויות לחימה מומלץ בצפון, העתיקה ביותר. תיעודים להיאבקות ניתן למצוא כבר לפני אלפי שנים, היאבקות כוללת שיטת לחימה לא ‘מלוכלכת’, ובאופן המסורתי והקיומי שלה היא מתרחשת בנפרד לגברים ובנפרד לנשים.

אגרוף

האגרוף למעשה מדבר על הבנה עמוקה של טכניקות הלחימה הקיימות, במקביל ליכולת אקורבטית מתפתחת. האגרוף משמש הן להגנה והן ללחימה חזיתית.

קונג פו

קונג פו הוא שם נרדף לאומנויות הלחימה הסיניות, אשר מקורן בסין כמובן.

קראטה נשים בחיפה

אימוני לחימה בחיפה

אומנויות לחימה בחיפה

חוג קראטה חיפה

 

תהליך

לשיעור ניסיון השאירו פרטים

Call Now Button דילוג לתוכן