IRON FIST

חוג קראטה חיפה

לשיעור ניסיון השאירו פרטים

חוג קראטה חיפה

אז החלטתם ללמוד קראטה. בחירה מעולה!  חוג קראטה חיפה מתאים במיוחד למי שאוהב אקשן, עניין והרבה הרבה מצב רוח שימלא אותו לאורך שעות היום והלילה ויאפשר לו להוציא מעצמו את המיטב.

תארו לעצמכם מקום שבו כולם מלאי אנרגיה והאוויר סואן מהתרגשות. זה בדיוק מה שמרגישים בחוג קראטה בחיפה אשר מאפשר לכל אחד שמעוניין להתפתח בלחימה חזיתית – לקבל את מקומו הראוי לו באופן אישי, בעזרת מדריכים מנוסים וכאלה שיובילו אותו לעבר ההצלחה המובטחת בתחום הלחימה פנים מול פנים.

מה מיוחד בחוג קראטה חיפה?

הדבר המיוחד בחוג קראטה חיפה, הוא שהם לא רק מלמדים אתכם איך להתקדם מבחינה פיזית או גופנית, אלא הרבה יותר מכך. הם מצליחים להטמיע בכם מגוון ערכים נלווים, כמו: משמעת, ריכוז וכבוד. מה שאומר שחוג קראטה חיפה הוא לא רק עניין פיזי; אלא כלי שמאפשר עיצוב אישיותי ארוך טווח. ולכן, אם אתם מתלבטים מהו החוג המועדף עליכם מבין שלל החוגים שניתן למצוא בחיפה, ללא ספק חוג קראטה חיפה הוא אחד החוגים שיעניק לכם הרבה מעבר לרכישת מיומנות פיזית.

עם מה תצאו מחוג קראטה חיפה

בחוג קראטה חיפה, גם אתם תעברו תהליך בו תהפכו מאדם ללא כל ידע באומנויות לחימה – לאדם שיש לו את היכולת להתמודד חזיתית, להגן על עצמו ואף לנצח במקרה הצורך. הדבר המדהים הוא, שגם אם זוהי התוצאה שתכננתם לעצמכם כאשר נרשמתם לחוג, בסופו של דבר תקבלו הרבה מעבר לכך: כלים למשמעת עצמית, כוחות גופניים, כושר ועוד.

מתי כדאי להתחיל ללמוד קראטה?

מומלץ להתחיל ללמוד קראטה בגיל צעיר, על מנת להטמיע במוח הרך את כל המתנות שלימוד הקראטה מביא עימו. אך הבשורה הטובה היא, שכל גיל הוא אפשרי ללימודי קראטה, ואפילו אנשים בשנים המתקדמות של חייהם יכולים להתחיל בלימודי קראטה ואף להצליח בהם.  בכל מקרה, מיומנות הלוחמה החזיתית היא נרכשת, מה שאומר שלא צריך להיות בגיל או בשלב חיים מסוים כדי ללמוד אותה לעומק ולקנות את היכולות שבה לטווח הארוך.

מתחילים חוג קראטה חיפה? ככה תתמידו

אם גם אתם רוצים להתחיל חוג קראטה חיפה אבל להבטיח לעצמכם שתתמידו בו לאורך זמן, קבלו כמה טיפים שיעזור לכם:

הקדישו זמן בשבוע

גם אם רכשתם מנוי לחוג קראטה חיפה בו אתם יכולים להגיע בטווח זמני הפתיחה ולאו דווקא בשעה מסוימת, על מנת שתוכלו להתמיד – מומלץ לשריין לעצמכם ביומן יום קבוע עם שעה קבועה אחת לשבוע, כך המוח שלכם יקבל את ההתניה הברורה שמדובר על משימה שלא מוותרים עליה ויש להקדיש עבורה את הזמן הראוי לה.

בחרו בלימודי קראטה באזור מגוריכם

אולי אתם מעוניינים לעשות כושר, ותרצו לבחור דווקא במכון קראטה ששוכן רחוק ממקום מגוריכם. אך הטוב ביותר הוא, לבחור בחוג קראטה חיפה שנמצא ממש קרוב אליכם, כיוון שאז לא יהיה לכם תירוצים של מרחק וזמן, ובכל עת שתרצו תוכלו לצאת מהבית ולהגיע אל החוג תוך כמה דקות במקסימום התמדה.

קבעו עם חבר או ידיד

רוצים שגם כאשר יהיה לכם קשה לפנות זמן לחוג קראטה חיפה עדיין תמשיכו להתמיד בו? קבלו את המתכון: הירשמו אל החוג ביחד עם חבר קרוב או ידיד, וככה תבטיחו לעצמכם שבכל מצב תרצו להגיע. כי גם אם היום אין לכם מצב רוח לקראטה או שסתם עמוס לכם במיוחד, אתם מרגישים מחויבים להגיע כיוון שגם החבר או הידיד שנרשם אתכם מגיע, ולא תשאירו אותו לבד.

בנוסף, הרישום יחד עם ידיד או חבר לחוג, יוכל להבטיח כי בכל עת, וגם בזמני קושי ומאמץ – האימון יהפוך לכם לחוויה חברתית מענגת וכיפית שלא תרצו לוותר עליה.

ספרו על כך לחברים

אחת הדרכים להתמיד – היא ליידע את הסביבה במושא ההתמדה שלכם, וכך ליצור לעצמכם תזכורות אנושיות. אם כל החברים שלכם ידעו שאתם ביום ראשון בערב תפוסים לחוג קראטה, אוטומטית מפגשים חברתיים לא ייקבעו לזמן הזה, וככה יהיו הרבה פחות סיבות שבגלל יהיה עליכם להפסיד שיעורי קראטה, מה שכמובן יוסיף ליכולת ההתמדה שלכם הן בחוג הקראטה והם בחיים באופן כללי.

לסיכום:

כשאתם נרשמים לחוג קראטה, אתם מבטיחים לעצמכם מיומנויות פיזיות, והרבה יותר מכך – נפשיות ומשמעתיות.

מועדון אומנויות לחימה

אימוני לחימה בחיפה

אומנויות לחימה בחיפה

חוג קראטה חיפה

לשיעור ניסיון השאירו פרטים

Call Now Button דילוג לתוכן